Merhaba hamişler anneler, yarın 10da sezeryan spinal doğum yapacağım ancak gece 12den sonra birşey yememe ve su dahi içmemeyi çok kafaya takıyorum çünkü açlığa da susuzluğa da dayanabilen biri değilim :( dolayısıyla en son tok tutması için ne yesem? Aynı zamanda susatmayacak şekilde :( her türlü öneriye açığım yardım lütfennnn 🙏🏼 🙏🏼