Kızlar merhaba 33+1 bu zamana kadar hep kanamalı bir gebelik geçirdim 17. Ve 29. Haftada yoğun kanama ile hastanede yattım aynı zamanda suyumda sızıntı var plesenta previa ve akreata teşhisi konuldu 34. Hafta için doğum kararım verilmisti şuan yine kanamam başladı çok korkuyorum dualarınıza talibim