Vatdifak Asla karar veremiyorum. Buradaki yorumları da ek tek okuyorum. Tam içime sindi diyorum, bir bakıyorum fiyatı 25.000 tl.
Esmaaaaaaaaaaa Vatdifak ben yoykonun kabin boy tercih ettim hem puset hem bebek arabası özellikleri yeterli birde benim için yer kaplamayan lazımdı seyahat ilerleyen aylarda 2 ayda bir olacağı için
Vatdifak İstediğim özellikler Kabin boy, çift yönlü, hafif, tek elle kapatılabilir, sırtı tam yatabilen, yenidogan döneminden 22 kiloya kadar kullanabileceğim, puseti olan veya puset takmaya uyumlu, tentesi uzun ve tabii ki uygun fiyatlı olması.
Marsmelow Vatdifak bu özelliklerin hepsi bulunan bir arabaya hiç denk gelmedim. Bende araştırıyorum ama en kafa karıştırıcı seçim bu sanırım. Çift yön ve hafif olsun puset takıldın derseniz bagi neo 2, kraft kenya. (9 kilo) kabin boy değil ama nispeten hafif ve çok büyük değiller. Fiyatları pusetiyle 20’yi buluyor. Kabin boyda araştırdıklarım ise leclerc, chicco, pierre cardin, yoyko gibi markalar var. (6-7 kilo) kapanmaları kabine sığmaları güzel. Ama tek yön kullanılıyor. Puset takılanları da var sanırım. Fiyatları da 7-15 arası. Pusetsiz. Umarım yardımcı olur.
Dilos-1 Vatdifak bende aynı özelliklerde bakıyorum malesef bulamadım ya ağır olacak ya tek yön ya da pahalı😕
Vatdifak Bebek arabasını çok kullanacağımı düşünmüyorum. Yasadigim yer hep yokuş. Ancak hastaneye, tatile, avm ye gittiğimizde kullanabiliriz. O yüzden maksimum 12 bin falan verebilirim
Esmaaaaaaaaaaa Vatdifak Yoyko Quantum Kabin Boy Tek Elle Kolay Katlanır Pratik Bebek Arabası Gri Silver aldığım bu ben 2 ay önce puset ve arabasını 6400 e aldım şimdi yok bitmiş. Puset takılmıyor diyo ama takılıyor çok kullanıslı tek eksiği çift yön değil oda benim için önemli bir özellik değil yürüterek gitme gibi bir durum yok. Taşıma kapasitesi 20 kilo bu arada
Vatdifak Aaa evet bagajda yer kaplamamasi da önemli. Buraya yazılan her öneriyi tek tek inceleyecegim. Çok teşekkür ederim
Nc34 Vatdifak valla ben 5 bine aldım indirimle be-be elegant civilden aldım . Arabamız var anca sahilde avmde kullanırım bebek arabasını diğer zamanlar da Allah izin verirse eşim yanımda olacak zaten o yüzden fazla para vermek istemedim