Lal37 anladım peki ben hiç doğum yapmadım doğum görmedim. Ailem görüşmediği için de danışacak kimse yok. Sezeryan günü için önerdiğiniz bişey var mı. Siğil sebebiyle sezeryan olacağım. Doktor tarih vermicem sancın gelince gelirsin söylersin dedi. Devlete gidiyorum