-Yasar-123 Btl_0909 hayırlı olsun inşallah çok güzel sonuçlar alırsınız 🤲 benim de nasipse Çarşamba transferim olacak
Birmanolya Btl_0909 umarım güzel haberler alırsınız 🙏 vücudunuz da herhangi bir ağrı sızı var mı nasıl geçiyor sürec
Annelikyolundabiri Btl_0909 ben hiç taze olmadım. 4ü de dondurulmuş oldu 😊 tazede hamgi ilaçlar kullanılıyor merak ettim
Btl_0909 Birmanolya valla canim o kadar cok ilac kullaniyorum ki onlarin etkisi mi belirti mi bilemiyorun valla😂
Btl_0909 Annelikyolundabiri prednol progestan fitil progestan kalcadan ecopirin ve kan sulandirici igne canim
Asya_kardes1 Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏 🥰 tüp bebekle 16 haftalık hamileyim☺️