Merryy_48 Gün embriyosu tek transfer oldu bugun 5. Günüm test böyle çıktı gebelik var mı sizce düne göre  https://share.icloud.com/photos/068fHVCqaZaJJ0NCyErkANZzw
Btl_0909 Merryy_48 canm 5. Gün embriyosu taze miydi dondurulmus mu bende bugun taze 5. Gün embriyosu transfer oldumm saglıkla kucagina alirsin insallah
Merryy_48 Cambardak__ ara ara adet sancısı gibi oluyor birde karnım şiş gaz gibi ilaçlar iğnelerde yapabilir bu belirtileri demişti doktorum ama 🙂
Cambardak__ Merryy_48 hayirli olsun benimde transfer hariç 6.gunum ama test yapmadım daha 🤭 inşallah pozitif görürüz 🙏
Merryy_48 Kızlar günaydın bugun 6. Gün oldu şimdi sabah testim böyle çıktı nasıl sizce https://share.icloud.com/photos/0e0KFew0Nb4q5Gx8V2DawIw1w
Cambardak__ Merryy_48 canım var gibi bende 7.gunum az önce test yaptım benimde öyle cikti profilime bak benimkide öyle
Cambardak__ Merryy_48 inşallah vardır rabbim herkeslere nasip etsin yıllardır hasret çekiyorum emek veren herkes bu güzel hissi yaşasın inşallah 🥲🥲