Bezelye1 nişan herkeste olmuyor ya da su gelmesi. Doğum anında da suyun gelebilir eğer böyle bir belirti bekliyorsan. Benim ilk gebeligim geçen cuma yaşadığım deneyimden öğrendiğim kadarıyla sana şunu soyleyebilirim ki bebeğin yukarıda toplanip gevsiyorsa bel kuyruk sokumu ve adet ağrısı gibi ağrıların varsa bir acile git. Nst ye bağlan. Benim bir gece öncesinde adet sancısı gibi sancım vardı cuma günü kontrolde söylediğimde haftam küçük olmasina rağmen nst ye bağlandım bebeğim kasıldı o sırada ve takip etmek, kasılmaların sıklığını anlamak için yatış verdi. Serum yedim iki buçuk litre ve nst ye bağlandım sık sık. O yüzden sende ihmal etme. Haftanda gelmiş zaten doğum olmayacağını bilemezsin