Dunyaninencoolannesi Kızlar 7+4 haftalık hamileyim bi kaç kere kasıklarım ağrıdı biraz akıntım oldu son 3-4 gündür hiç bir belirtim yok sanki hamile olmayan normal bi insan gibiyim biraz korkuyorum normal mi acaba
ynzl Dunyaninencoolannesi olabiliyor canım korkma. Kesin kötü bir şey olacak anlamına gelmiyor yani. Benim de o zamanlar bazı günlerde hiç belirtim olmuyordu. Kasık ağırı, göğüs şişliği ve uyku dışında zaten genel olarak belirti yaşamadım ama o da her gün değildi 🌸
Melickaya Dunyaninencoolannesi gayet normal. 24 haftalığım hiç bir belirtim olmadı. Ne bir mide bulantısı ne bir baş dönmesi ne başka şeyler. Bi ilk başlar kasıklarım ağrıdı o da öyle çok etkileyecek kadar değil yani bir iki güne geçti. Enerjiğim her şey önceki gibi yani. Oğluşum beni hiç zorlamadı. Darısı doğuma da inşallah. Sizin ise daha çok yeni dolayısıyla hemen belirtiler olacak diye bir şey yok. Hiç olmayada bilir. Olmasa ne güzel şanslı bir hamilelik geçiriyorsunuz demektir. Sağlıkla kucağımıza alalım ikimizde💙
Melike_mlke [silindi] 1 hafta önce kasık ağrılarım olurdu otururken kalkarken hep şişkinlik vardı gaz vardı ama bugün 5+2 yiz ama 2 gündür hiç belirtim kalmadı normal mi
Emiisko Ayy benimdeee hicc belirtimm olmasaaa su mide bulantim kusma tiksinme koku hasasiyetii gecseee olmasin canim yaa merak etme insallah kolay gecir saglikli
3_bebelianne Dunyaninencoolannesi benim hiç belirtim olmaz hamileliklerimde en fazla adetim gelmez sağlıklı çocuklarım sorun yok illaki kusma baş dönmesi mide bulantısı olmuyor korkmayın
Ley99 Melike_mlke şuan durumunuz nedir benim de 5. Hafta da kasık ağrı ağrısı oluyordu göğüs ucu hassasiyeti halen mide bulantım yok şu an altı hafta altı günlük göğüs uç hassasiyetimde azalıyor bir artıyor bir yok oluyor