Asya1122 Tam 30.haftayim Kızlar iki gün önce çok güçlü hareketler hissediyodum şimdi yine var hareket yok değil ama zayıf. Yani hareketsiz olması durumu endişe veriyor tamam da peki zayıf olursa da sıkıntı var mıdır acaba yoksa denk mi geliyor
efeduru Asya1122 bence hareket etmesi az da olsa sıkıntı olmadığı anlamına geliyor hiç hareket hissetmezsen sıkıntı vardır pozisyondan kaynaklı da olabiliyor endişe etme sağlıkla doğur 🩷
Mutluanneblog Asya1122 bence zayıf veya güçlü olması bebeğe bağlı hareket varsa korkmamalısınız bazı bebekler aşırı hareketliyse bazıları da pasif oluyor benim de o haftalarda Bi gün çok hareketliyse diğer 2 gün pasif oluyordu ama yine hareket ediyordu o yüzden korkmuyordum şimdi 34.haftaya girdik daha güçlü hissediyorum bence sizin de öyle olur
Asya1122 Mutluanneblog hadi ya inşallah çok çok hatta takıntı derecesinde düşünüyorum bazen kendime hakim olamıyorum. Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 🙏