Yamac41 Arkadaşlar uygun izmitte Doğum fotoğrafçısı Yok mu acaba herkes 500 diyor aslında akademi hastanesine gidiyorum hastanenin varmış ama nasıl bilmiyorum
Sibelacr Yamac41 canım bende İzmit’te oturuyorum Konak hastanesıne gıdıyorum. Pek ıyı degıl hastane cekımlerı gorumcemın ftrflrna baktım kötü 😏
Buseeozd Yamac41 https://instagram.com/dreamstudiokocaeli?utm_source=ig_profile_share&igshid=1wo6zfhw904e7 Dream studyo Kocaeli ye bi bakın isterseniz
TugceArslan Yamac41 Neredeyse her hastanede artık doğum paketi şeklinde oluyor ve fotoğraf dahil oluyor. Kendi hastanenizden örnek fotolara bakabilirsiniz sanırım
Deletedmom0909 Sibelacr benim eltim de konakta doğum yaptı fotografları harika bende orda doğum yapcam
Yamac41 TugceArslan evet giden bir kaç tanıdığıma soracaktım ama çok ilgililermi acaba diye merak ettim