Kizlarrrrr, internette bu tarz defterler gördüm ama çok pahalıya satılıyor genelde ve istediğim tarzda bulamadım. O zaman dedim neden kendim yapmıyorum ? Bu benim ilk gebelik tecrübem 9 haftalık olduk ve her hafta neler hissettiğimi neler yasadigimi bir yere not etmem gerektiğini fark ettim . Çünkü annelik hamilelik bi mucize bana göre ve bu zamanlarımı ileride unutacağım , ama
bu ani defteri sayesinde tekrar tekrar bu zamanlara donup neler için endişelenmişim veya neler yaşamışım okuyabileceğim .
Ultrason fotoğraflarını , her ay karnımla çekildiğim fotoğraflarımı da çıktı aldım , deftere ekleyeceğim. Özellikle ilk haftalarda hamile olduğunu öğrendiğimde o kadar kaygili ve mutsuzdum ki , hemen kabullenemedim o duygularımı bi yere yazmıştım şuna okuduğumda hayret ettim mesela bunları nasıl düşünmüşüm diye 🙈 duygularimizin ve bedenimizin hızla değiştiği bu hamilelik sürecinde bu anı defterim bana psikolojik olarak çok iyi geldi. Tavsiye ederim