Kbr-95 Benim de ilk kızımın ismi Zeynep Rana Şimdi de 35 haftalık olduk Amine Liva koyacağız inşallah ❤️
Masal2021 Zeynep85 ben hamileydim Ekim’de düşük yaptım düşük yapmadan önce bu isimle girmiştim kızım olsaydı masal koyacaktım öyle kaldi
Zeynep85 Masal2021 size acı olayınızı hatırlattığım için kusura bakmayın hakkınızı helal edin çok üzüldüm başınız sağolsun 😔
Masal2021 Zeynep85 önemli değil kuzum cikmiyorli aklimdan şimdi tekrar gebeyim ins bu sağlıkla gelir helal olsun sıkmayın canınızı ☺️
Umran1234 gulsumsener merhabalar ben yeni katıldım buraya ilk bebeğim de bu uygulama vardı sonra silmiştim şimdi yine geldim yine hamileyim biz allah nasip ederse Meryem koyacagız ilk kızımın ismi de melike sağlıkla gelsin bebeğiniz ❤
Zeynep85 Masal2021 inşallah canım güzel haberler alırsın dualarım seninle Rabbim bebeğini sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin 🤲🏼
a-z09 gulsumsener benim kızımın adı eflin Nur ama öneri olarak da Elfida Nur Songül Damla Gülperi nupelda Hasret fikir olarak da bunlar olsun