gulsumsener Havva578 benim eşim de Umay ve Gökçe yi söylüyordu şimdide karışmıyorum istediğini koy dedi😂 bende bir türlü karar veremiyorum seçenek çok olunca
gulsumsener Parinas Kesinlikle diğer kızımın ismiyle uysun diye bir takıntım yok hoşuma giden güzel bir isim olması yeterli 🌸Çevremdekiler hep ilkine uygun koy deseler de 😂
Tatlisanne42 gulsumsener kızımın adı Fatma Nur bidaha kızım olcak inşallah onuda Zeynep Hafsa koymayı düşünüyorum
gulsumsener Tatlisanne42 İkiside çok güzel isimler görümcemin ismi Fatma Nur🌸Zeynep de kayınvalidemin ismi 🌼
Dilaraatlass Şuanda 19 haftalık hamileyim,kızımın adını Rozalin Ada koymak istiyorum yada sadece Ada tam karar veremedim
gulsumsener Dilaraatlass Ada ismi bütün isimlerin yanına çok yakışıyor bence Ada Lina mesela çok hoş 🌸