Hiç korkmayın ben 2 hafta boyunca 3 cm açıklıkla dolaştım sancım da yoktu birşeyim yoktu 39 hafta oldum muayneye gittiğimde kilosundan ötürü bugün doğurdun doğurdun doğurmadın yarın sezeryanla doğurtacağız demişti ben denemek istedim ama suni sancı da kabul etmedim suyumu patlattılar çok şükür suyu patlatınca açıklık hızlı bir şekilde ilerledi ve 4 saatte doğurdum. İçinizi ferah tutun 🌺