Merhaba kızlar aslında benim bebek arabam var ama hiç veğenmiyorum zaten 2_3 bine almıştım çok hantal ve kapatınca bile kocaman böyle 10 bin tl arası önerebilceğiniz güzel bebek arabası varmı bu arada pusetim ebebeğin markası bebek arabamın içine oturturuyorum direk baya geniş olduğu için sığıyo yani puset takılabilen bişeyde olsun