seryagunes test sonucum e nabızda bu şekilde görünüyor rapora bakınız yazıyor ama o raporu sadece doktor mu görebilir ben bulamadım
Zeyynepp1 seryagunes Benim de bu şekildeydi gözükmüyordu. Doktor görebiliyor. Randevu aldıysanız doktor bilgilendirecektir. Hayırlı haberler alın inşallah.
AybarsUmay_ seryagunes laboratuvar a kağıtla kan vermediniz mi ayrı olarak onun sonucu 15 günde çıkıyo doktor o rapora bakmadan bişey demez
seryagunes bir de doktorum 15 gün sonra çıkar demişti çıktığını görünce daha erkene aldım randevuyu problem olur mu acaba bilgisi olan var mııı ???
AybarsUmay_ seryagunes yok benden 7 tüp kan aldılar diğerleri düşüyor e nabiza beta HCG gibi düşün. 10 gün sonra tekrar labaratuvara gidip oradan sonucunu kağıt olarak alıp doktora göstermen gerekiyor
Esseraa22 @seryagunes rapor direk doktora gidiyor banada 15 gün sonra çıkar dedi 3 4 gün sonra çıktı ben de şaşırdım çok erken cikti e anbiza düştü erken gittim sıkıntı olacagini sanmiyorum