cerenyum 23+3 teyim. Bebeğimin hareketlerini bir gün çok belirgin ve çok sık hissediyorum. Bi gün çok nadir hissediyorum sadece bir kaç pıt pıt gibi. Ama bazen çok hareketli oluyor. Az hareket ettiği günler yediğimiz içtiğimiz şeylerden etkileniyor olabilir mi?
Belinayim cerenyum yoruluyor olabilirsin canım bende öyle oluyordum 30 haftaya girince düzeldi hep benim 2 3 gün hissetmedigim olurdu hemen soluğu hastanede alırdım kalp atışı dinlemeye
Betulpehlivan cerenyum benimde öyle canım doktor uyuyup uyanıyo dedi 1 gün cok sık hareket eder bir gün cok az dedi az hareket ettiğin de uyuyordur genelde dedi korkulck bisey yok canım