Sinem21 inşallah 🥰başka şehirde olucam doğumda şuan 31+3 üm burda olsaydım zaten acilde hangi doktor denk gelirse o yapıyor doğumu ama ben ilkinde kendim doğurdum yani doktor sadece ıkın dedi kesik attı ve dkişimi yaptı onun haricinde ebeler gelip gidiyordu yanıma