Ezgisare Ben bir kere gittim ilk haftalarımdı 4 5 haftalık tı sanırım içeri girdim inanılmaz bi suratsızlık ve ilgisizlik konuşurken yüzüne bile bakmıyor keseyi göremedi karından bakarken bi hamilelik var ama kese görünmüyor dedi haftaya gel dedi bende kese haftayada görünmezse ne anlama geliyor dedim yani ne anlama gelebilir dış gebelik dedi başımdan aşağı kaynar sular döküldü dalga geçer gibi yarım saat ağladım ve bir daha o doktora gitmedim şuan 19 haftalık hamileyim hiç problem yok keseyi göremeyip dış gebelik demesi bile saşmalık kesenin içinde bebek yoksa dış gebelik olur
Selim_Alparslan Ezgisare dış değil boş gebelik olur canım 🙂 dış gebelik kesenin farklı bir yerde oluşmasıdır . Valla bir kadın bayağı önerdi çok memnunmuş ay napacağım 35 günüm kaldı 🙁
Selim_Alparslan Ezgisare peki hangi doktora gidiyorsun şuan canım Aynur hanım da var bayan istersen dediler
Ezgisare Ben Reyap hastanesine gidiyorum canım ama o hastaneye gitmek istiyorum dersen bende Haşim beyi tavsiye ederim onu çok övmüşlerdi
Selim_Alparslan Ezgisare Reyap hastanesinde kimse gidiyorsun canım birde Doğum ücretlerini biliyor musun
Ezgisare Normal Doğum 2600 sezeryan 2950 epidural istersen artı 700 lira ben gönül kazezoğluna gidiyorum
Esraa90 Ozge1629 kuzenim süreyya merden e gidiyordu. Ancak çok yoğunmuş hastası çok olduğundan ayhan beye gidip bakacağım. Oda çok iyi bir doktormuş.