Tinkivinkidipsi Kalbimde 36 haftalık hamileyim 34-35’e kadar iyi geçiyordu artık yürürken bacaklarım ayaklarım ağrıyor
Melmur Kalbimde 36 haftalık hamileyim başından beri zor geçen bir süreç oldu benim için sağ bacağımı hareket ettiremiyorum bebek sinire baskı yapıyor yürümekte zorluk çekiyorum artık 😞 yarın kontrol var belki gün verir yatmak yürümek oturmak işkence artık benim için belime kemiğe vuruyor artık git gide daha beter olmaya başladı omurilik sorunu🙄 umarım sizin iyi geçiyordur . İlk kızıma hamileyken hamile gibi değildim maraton bile koşardım bulantı ağrı olmadı bu ikinci hamileliğim bu bebeğimde kız ama iki süreç birbirinden farklı 😵💫
Kalbimde Melmur ay canım inşallah biran önce bebeğine sağ sağlim kavursun sağlına kavuşursun biran önce
Tinkivinkidipsi Melmur aynı haftadayız kemik ağrısı bende de çıktı otururken çok afedersin popo kemiklerim acıyor leğen kemiklerim acıyor kırılacak sanki
Melmur Tinkivinkidipsi artık omuriliğime vuruyor yatamıyorum oturamiyorum dün doktor kontrolünde doktorum ileri boyutta olmuş ama bebek için idare edelim bekleyelim dedi boynuma doğru çıkmaya başladı ağrısı günden güne beter oluyor inşallah seninki öyle olmaz ortası boş olan minder aldım ona oturuyorum kemiği boşluğa getiriyorum baskı azalsın diye biraz daha iyi oluyor yoksa adım atamayacak hale gelmiştim Allah’ım yardım eylesin zamanında gelsin bebislerimiz sağlıkla sıhhatle kolaylıkla gelsin inşallah 🤲❤️
Tinkivinkidipsi Melmur benim bebek 3 kilo olmuş artık 37.haftam magnezyum eksikliği çıktı kanımda günde 2 kez almama rağmen hem de
Melmur Tinkivinkidipsi bende kemik ağrısı için sodaya başladım hergun tüketiyorum birde muz mutlaka yiyorum yuruyemezken koşmaya başladım desem yeri artık oturuyorum yatıyorum yürüyorum çok şükür geçti kemik baskılarım magnezyum çok önemli ilaca bağlı kalmadan desteklenmeli artı ilacınıda kullanıyorum günde 1 önermişti iki olmaz veremem demişti kendi kendimin doktoru olup toparladım 37+1 olduk bugün Perşembe Sezeryan günümü belirleyeceğiz bayramdan önce olması gerekiyor dedi doktorum 39 geç kalınıyor çünkü anestezi işlemleride tamam herşey hazır durumda haftayı bekliyorum 🥰
Tinkivinkidipsi Melmur ben de 37 haftam, sezaryen günümü belirledik 38.haftaya bakalım hayırlısıyla gelsinler 😊benim de 39a kalmasın dedi 38 iyi dedi 😁
dalyaluna35 9 haftalik 🌸 bulanti kusma yok. koku hassasiyeti, hafif kramplar, uyku hali, göğüs ağrısı ve büyümesi var 🌸