hilalpoyraz benim de olmuştu 9. hafta gibi çok minik leke gelmişti progestan başlamıştım, 12. haftada ikili teste gittiğimde yine vardı ama büyümemişti boyutu, sonra 14. hafta gibi kaybolmuştu ilacı da bıraktık zaten, şuan 27 haftalık olduk, o dönemde çok okumuştum çok kişide oluyormuş büyüyüp büyümemesini kontrol ettirin zaten kendi kendine yok oluyormuş çoğunlukla