yagmurcoskun GirlandBoy_Mom merhaba ben 34. Haftamda bindim doktorum bir sakınca görmedi. Rapor yazdırın mutlaka doktorunuza havaalanında isteyebilirler. Sakin bir yolculuktu
GirlandBoy_Mom yagmurcoskun teşekkür ederim canım yarın gidip bi netleştiricem inşallah sıkıntısız bi şekilde alırım raporu rapor için nst de isteniyor yanlış değilsem
yagmurcoskun GirlandBoy_Mom rapor için şart değil. Her kontrol öncesi 32. Haftadan sonra zaten nst ister doktorlar. Ama raporla ilgili bir şey olduğunu sanmam