Arkadaşlar 19 haftalık hamileyim detaylı ultrason zamanı da geldi sizler kaçıncı hafta yaptırdınız gittiğim Dr 22 artı olmadan git dedi ama tereddüt ettim bazı arkadaşlarim da geç git diyor araya bayramda girecek kafam karıştı ben randevu aldım 20+6 ya ama erken mi bilmedim acaba yardımcı olursanız sevinirim başakşehir cam sakura ya randevu aldım acaba o hastanede de detaylı ultrason yaptiran var mi