Zeszy Kızlar bugün tam 6 haftalik oldu 5 haftaliken gittim beta 340 çıktı daha kese yoktu bugün çok hafif lekenlenmem oldu acile gittim beta verdim onu bekliyorum yerleşme kanaması mıdır acaba 6 haftaliken lekelenmeniz oldumu
Meral_63 Zeszy 5 haftalıken beta düşük geldi bana yine de bilemiyorum yerleşme kanaması olabilir sonuç bekle
Agm53 Zeszy ilk çocuğumda lekelenmem olmuştu parçalı ve yoğun değilse korkma canım inşallah kötü bir şey değildir
Izell Zeszy evet oldu kese.gorunene kadar 2 gunde bir kan testi verdim ayrıca progestan ovul kullandim düşük riski için inşallah sonuclarin güzel gelir ayrıca ilc kullanmama rağmen 1 hafta bu akıntı devam etti
meryys Zeszy Bendede oldu doktorum regl gibi kırmızı olmazsa korkma dedi ama yinede kontrole gittim progesteron igne verdi o hafta full dinlendim
Zeszy Meral_63 banada az gelmişti beta gec dolenme falandır dedim ama bakalım ne olcak geçen ay kimysal gebelik gecirdim
Izell Zeszy şimdi tekrar keseye bakıldı mi benim vajinal muayene ile göründü kese beta değerim sizinkinden çok yüksekti 4100 çıkmıştı
Zeszy Onurefem malesef doktor yok bugün acile gittim o betaya bakalım ona göre doktorla konuşurum dedi
Izell Zeszy ay çok şükür beta değerin güzel gelmiş canım benim sen kendini üzme stres yapma sakın olumlu düşün lütfen birşey olmaz Allah’ın izniyle 😊