mel33 merhaba hayırlı olsun Allah uzun ömürler nasip etsin bebeklerinize :) bende 33 haftalık ikizlere hamileyim 3cm açıklık var rahmimde nst de sancım çok çıkıyor.ilaçla durdurmaya çalışıyor dr.Sizin bebekler kaç kilo doğdu.sezeryanla mı doğum yaptınız cvp yazarsanız sevinirim :)