Kızlar merhaba şuan 25+ 3 haftalık hamileyim. Kızım olacak Allah İn izniyle. Uygulamaya göre doğum 29 ağustos görünüyor. Annelik hissi mi bilemiyorum bana ağustosun ilk haftası yada 2. Haftası doğururum gibi geliyor. Kız bebekte erken gelir derler. Sizin böyle hissettiğiniz başınıza geldiği oldu mu çok sabırsızım 😁😁