selinmeltem43 ben geçen gün nst odasında nst çekilmek için sıra beklerken bir tane hastasının nst sırasında fenalaştı tansiyonu düştü kadın kalkamıyor yerinden konusamıyor falan neyse hemşireler öğrendiler doktoru irem hocaymıs polikinliği aradılar hemen hastanın tansiyonu düştü napalım hocam falan diye kadın muayene saatinde odasından kalktı 2dk içinde geldi hemen hastasıyla ilgilendi iyimisin ne oldu falan diye ki bunu normalde hicbir doktor yokmaz devlette yüzümüze bakmıyolar ben zaten o an o hareketini görünce tamam doğru doktor dedim