Ftrhn inşallah yine olmaz ya berbat bişey hiçbir şekilde geçmiyor ne serum ne ağrı kesici. Spinal anestezi vurdukları yerden beyin omurilik sıvısı sızdığı için kafanın içinde iç basınç yapıyormuş. Bazı insanlarda etkisi çok fazla oluyormuş ilkinde bende de olmadı. Ve tek çözümü dümdüz yatmak yükseltisiz geçene kadar dümdüz yatmak gerekiyor. Bugün 5. Günüm galiba geçti geçecek.