67sahra36 Salı günü kan verdim adete 2 kala hcg 0 çıktı , 5 gün kala yaptığım testler pozitif sonuç verdi , adet günü test yaptım akşam negatifti ne yapacağımı şaşırdım
67sahra36 Meral_63 merhaba teşekkür ederim öncelikle , evde test yapsam bişiler çıkarmı acaba abla abla diyorum kusurum olduysa özür dilerim ben 24 yaşındayımda saygısızlık etmek istemem
Meral_63 67sahra36 Yok estağfurullah ben 21 yaşındayım ☺️evde test yap yada 5 gün gecikme var çıkar O ZAMAN
Meral_63 67sahra36 test yap şimdi en iyisi bizde merak ediyoruz inşallah hamilesindir hamilenin duası kabul olur Muş 🥹 yap buraya at unutma bizi
67sahra36 Meral_63 allah razı olsun eşime söyliyim test alsın gelirken , bu ay maaşın yarısı teste gitti😃😃
67sahra36 sutlukahve_ benimde yok aslında umudum ama bakalım , kan testinde 0 çıkınca umudum kalmadı ama Allahtan ümit kesilmez 😀🫶🏻
67sahra36 sutlukahve_ adet gününden önce kaset test yaptım, ama forumda bazı ablaların kaset testle yumurtalık takip ettiğini gördüm onların testinde de CT yazıyor benim aldığımda da CT yazıyor yumurtalık takibi için mi kullanılıyor ben anlamadımki anlatırmısınız doğrusunu
sutlukahve_ 67sahra36 kaset testle yapılmıyor canım onlar gebelik testi değil ovulasyon testi onunla yunurtlama takip ediliyor
Durumay1 67sahra36 yok canım hamile değilsin demek 5 in altındaki beta değer ama yine evde bir idrar testi yap geç döllenme olabilir inşallah öyledir ve çıkar