Arkadaşlar 2 3 gündür evi detaylı temizledim ayaklarım davul gibi şişti üstüne de basarken zorlanıyordum normalde hafif şişlik vardı gebelik zehirlenmesinden şüphelenmiştim ama yorulunca iyice şişti gerçekten davul gibi oldu bu hafta kontrolüm var doktora da söyleyeceğim ama yine de önerisi olan var mı