Ablam yapmıştı sezeryan doğum iki kişilik odalar çok memnun kalmıştı :)
Ona güvenerek bende kistik higroma sonucu normal doğumla 14 haftalıkken ölü doğum yaptım beni kadın doğum değilde farklı bi serviste yatırmışlardı karşı odamda erkek vardı ben kolidarda sancı çekiyordum hemşireler çok iyi. doktor kesinlikle 8/9 cm açılma olmadan gelmiyeceğini belirttiler benim belirli bir zaman sancım inanılmaz oldu doktoru ağlaya ağlaya zorla getirttik belki gece belki 2 gün sonra belki 1 hafta sonra doğurursun bilemem dedi çıktı gitti sancısını acısını çekiyorsun doğum yapacaksın elin boş döneceksin üstüne doktorun böyle konuşması özel hastaneye geçmiştim hakkımı da o kadın doğumcuya helal etmiyorum hiçbir zaman için