Caliskaner Kızlar şimdi 15 gün önce benim lekelenmem oldu 3-4 gün sürdü damla damla şeklinde ve 16 Mayıs normalde benim adet günüm ama adet olmadım damla damla şeklinde yine devam ediyor böyle lekelenme tarzında ben adet olduğum zaman 3-4 pet değiştiririm günde ve çok kan akar >!bende bir hafta öncesinden kan verdim 0.132 çıktı yani hamile olabilir miyim veya hadi geç döllenme olmuş olabilir mi zaten cuma günü hastaneye gideceğim ama merak ediyorum çatlıyorum çünkü yani ben sürekli eşimle beraber oldum yani bilmiyorum
myangelson Caliskaner geç döllenme olabilir evet maalesef kan vermeden test yapmadan kesin birşey diyemeyiz
Caliskaner Ya ben şu an eşimin köyündeyim yarın bir gün gideceğim o zaman test yaparım ha şu an köyde eczane olmadığı için alıp yapamıyorum
myangelson Caliskaner etiketi moderatorler konuya göre değiştirirler siz şuan kesin gebe olmadığınız için gebelik etiketi size göre değil bebek isteyenler konusuna göre uyuyor o sebeple değiştiriyorlar siz degistirmeyin dediniz diye degistirmemezlik yapmazlar yani
Caliskaner Bir hafta önce kan verdim 0.132 çıktı ama gebelik belirtileri de var mide bulantısı sürekli tuvalete gitmeye işte iştahsızlık
myangelson Caliskaner çok arada bir değer çıkmış. Gebelik varsa eğer çok yeni yukselise geçtiğinde kan vermişsiniz en yakın zamanda tekrar kan verin bence veya test yapın dediğim gibi geç döllenme olabilir
Yumee Benim hiç lekelenmem, yerleşme kanamam olmamıştı. Adet düzenim saat gibidir iki gün gecikince test yaptım pozitif çıktı, sonra kan verdim Beta-Hcg 16463 çıktı
Caliskaner Ya O herkeste değişiyor bazı kadınlarda belirti olmuyor bilemiyorum ben cuma günü gideceğim işte bakalım hayırlısı hastaneye gideceğim ne diyecek doktor
Caliskaner Şu an eşimin köyünde olduğum için eczane Yok burada ve testi alamıyorum kendi evime geçince yapacağım