rummglmz babyylve_ Prilam sabah 2 akşam yatarken 2 şeklindeydi. Ama şuan prizin kullanıyorum sabah 1 akşam 1 şeklinde
adatuna babyylve_ ben hiç yemiyorum arada meyve atıyorum işte ağzıma bazen kuruyemiş kızım var bir de bir de iş bir yandan çok zor gerçekten