Merhabalar 💖
5 gün once doğum yaptım. İlk gunden beri sütüm var en başta bebeğime kaşıkla sütümü verdik mememi tutmadı. Mama vermedim ilk 2 gün. Eve geldıkten sonra denedim mememi tuttu ama bu seferde çok süt doldu şişti , şiştiği için tutmamaya başladı. Düşük kilosu oldugu için mama verdık aç kalıyordu cunku bende pompayla sağdım sureklı mememi. Ama bebeğim beni emmiyor tutmuyor dün denedim tuttu emdi baya bugun yine yok.Çok ağladıgı ıcın bende pes edıp tekrar Biberonla sütümü verıyorum . Biberonu nasıl bıraktırabılırım tecrubesi olan varsa paylaşabilir mi ?🥹