Gulpapatyam_ Lale5454 yarın sabah ilk idrarınla tekrarla yine aynı çıkarsa bi kan ver için rahat etsin bence tatlım 🥰
Lale5454 Gulpapatyam_ canım testım yokki bıttı 3 tane vardı zatende bırazdan aıle hekımine gidecem genel kan vermeye
Nuriay Lale5454 ilk idrarla yaptım bugun çatlamanın 11 ci günü 5 dakikada hafif belirdi pazertesi yapıcam test
Nuriay Lale5454 yaptım canım ik idrarla 5 dakikada hafıf bi çızgi oldu çatlamanın 11 ci günü bugun testim yok birde pazartesi dışarı çıkıcam o zaman alıcam test
Nuriay Lale5454 evet canım bu gün ilk defa ilk 5 dk da hafif brlirdi pazertesi son defa test yapıp bakıcam çıkarsa doktora giderim
Nuriay Lale5454 canım benim son postuma baksana bendede böyle yaa kan verdiniz mi siz belirtileriniz neydi?
Gulpapatyam_ Eslem2112 tatlım çok ince bi çizgi var ama bu test bekledimi kaç dakika sonraki resim bu
Elizimsamet Melissaa99 ay ben bugun yaptım benımde böyle çıktı bugun hem erken hem kasette kan verdim sabah yarın çıkıcak sonuç sağlıkocagına gıttım acil yapmıyomuş kan hayırlısı inşallah vardır 🥰
Nuriay Eslem2112 benim son postuma baktınmı adet im 19 zu ama bende iki üç gün öne atıyo testime bak orda paylaştım