Melissaa99 merhabalar daha önceki gebeliğimde bu test beta 17yken göstermişti o yüzden baya güveniyordum ancak bu ay beni de yanılttı test beklediği zaman çizgi çıktı kan verdiğimde negatifti. En sağlıklısı kan vermeniz olur bence. İnşallah güzel haberler almak nasip olsun ☺️