Kızlar suyum az olduğu için 3 güne düşürdük kontrolü . Şimdi 1. Gidişim muayene ücreti verdim 3 gün sonra tekrar gittim muayene ücreti vermedim yarın tekrar gidicem ve 3 gün sonra olmus olacak yani 6. Gün. 10 gün içinde kontrol ücretsiz normal de yA . Ama bu 10 gün içinde ki ikinci muayene içinde geçerli mi ? Yoksa bu gittiğim de ücret verecek miyim ? Bilgisi olan yada basına gelen var mı ?