Oğlum doğduktan sonra devlet Hastanesi’ne 7 günlük iken randevu aldık 12 günlük sünnet ettiler sadece ağrı kesici fitil verdiler hemen iylesti hiç bir sorun yaşamadık .Sünneti cerrah yaptı.Musahede odasında bı iki saat bekledik ve hemen eve geldik .Bizimle birlikte sünnet olan daha büyük cocklar vardı 1 yaş sonrası uyutuyorlarmis hepsi keşke bizde doğduğunda yaptirsaydik dediler.