Bu zorlu süreci sizinle paylaşmak isterim💐
3-4 ay tedavi gördüm. Rahimin tersmiş,hormonların düzensizmiş, sağ yumurta tembelliğin varmış, endometriumun çok inceymiş, folekül yaranmıyormuş, yetişincede patlamıyormuş ,eşinin sperminde hareketlilik azmış gibi gbi bir çok can sıkıcı sorunlar.
Sonunda 10 kasım tarihinde başlayan reglimde canım doktorumla folekül çoğaltıcı ilaçlar kullanarak 3 folekül yarattık. Hepsi de sol tarafta. 40 mm 23 mm 19 mm boyutlarında. 22 kasım çatlama iğnesi vuruldum (pregnyl) . Çatlamadı. Her gün 4-5 tane havuç yedim ve aşırı karın egzersizleri yaptım doktorumun tavsiyesiyle. Sonunda 29 kasım folekülüm patladı. Doktorum dediki 29 kasımdan sonra 14 gün beklemelisinki regl günün gelsin ve hamile olup olmadığını bilelim. Heyecanıma engel olamayıp 6 aralık test yaptım. Sadece benim gördüğüm çoook çok silik bir gölge ile öğrendim bebeyimin bana tutunduğunu. Koşarak kan testi verdim ve 6.75 çıktı. Ertesi gün 15, diğer gün 36. Çok şükür ki herşey yolunda irerledi. En başından beri plasenta previa teşhisi konuldu. Plasentam aşağıdaymış. Riskli gebelik dediler. Aldırış etmedim. Tüm işlerimi yaptım hiç umursamadım. Sadece ağır kaldırmadım inip çıkmadım biyere. Geldik yetiştik 27 haftaya. Çok şükür her şey için. Bu güzel hissi her birinize dilerim. Allah isteyen hiç bir kadının kucağını boş koymasın. Hiç bir zaman pes etmeyin. Elbet Allah çabalarınızı görüp sizi sevindirecektir💐