Son zamanlar idrar yolu enfeksiyonu yüzünden bikaç defa sancım oldu acile gittik.Sorum şu erken doğum riski var mı sizce,enfeksiyonu olupta zamanında doğum yapan var mı?Fitil,antibiyotik filan yazıyor doktor 1 hafta tamamen iyi oluyor her şey 1 hafta sonra aynı yerden başlıyor..