Eldgrn Denizqqqq Tüm gebelerde ilişki yasaklanmali o zaman. Açık konusucam alttan baktıkları şey ile bir penisi yan yana getirdiğimizde penis daha kalın olur. Zarar verse o ilişki zarar verir. Risk olmadığı sürece doktorlar ilişkiyi bile kolay kolay yasaklamiyorlar.
minigimleseruven Denizqqqq ay hayır kim diyor bunu ? Düşecek bebegi afedersiniz ama orayı dikseniz bile tutamazsınız
Denizqqqq mardine474 oraya gidip 2 gune bir kan veriyorumya beta takibi icin milletinkini 68 iken yapmislar
Burcukrblt Bu benim ilk gebelikti 4.5 aylikda anensefali cikti ve sonlandirilmak zorundaydi doktor bana birakmadi zaten
kdrclb02 Denizqqqq canım bende 13 de betama baktırdım 900 çıkmıştı ayın 16 sında baktırdım 3368 çıktı doktor ultrasonlar karnıma baktı kesemi görmedi hatta dış gebelik olabilir dedi ? Alt muayenede bakınca gördü çok korktum… alt muayene bakmasında herhangi bir sakınca yok beni de sağlık ocağı aramadı inşallah sıkıntı yoktur kaç gündür psikolojim bozuk
Duduperi Burcukrblt Muhtemelen yanlış hatırlıyorsunuz. İlk attığınız fotoğraftaki ultrason cihazında tarih 25 kasımı gösteriyor. Siz 747yi 15 kasımda görmüşsünüz arada 10 gün gibi bir fark var. 747yle karından ultrasonla kese görme ihtimaliniz yok.
Eldgrn Burcukrblt Ultrason ile beta aynı gün değil ki beta 15 kasımken ultrason 20 küsürlerde tam gözükmüyor. arada en az 5 gün var bu sürede beta çok rahat 3 bini geçmiştir. Yani 747 de görmüş olmuyorsunuz keseyi daha fazlayken görüyorsunuz.
Nihan87 Benim 12+2 oldu hala sağlık ocağından ses soluk yok, ilk hamileliğimde hemen aramışlardı ama yeni aile hekimliği hiç aramadı, benim arayıp bir şey demem gerekir mi?
kdrclb02 Duduperi bende sağlıkçıyım ve az çok kişi biliyorum ilk defa 747 ile kese gören birini görüyorum bence yanlış hatırlıyor olabilir arkadaş