Denizqqqq bitanem kese ve kalp atışı duyulmadan gebelik kaydinin bi anlami yok aslında o yüzden gelme demişlerdir ben kaydimi 6. Haftada kalp atışını duyunca yaptırdım , zaten gebelik kaydı yaptırınca bisey yapamıyorlar uzun bi süre , acele etmene gerek yok yani 🫶🏻 sen güzelce bekle keseni gör bebegini gör kalp atışını duy ✨