Kızım 5 aylık oturma istegı çok doktor artık ıstedıgı kadar otursun dedı anne sütü alıyor sadece, tadımlara başlayabılırsınız ama kahvaltı öğle yemegı gıbı ogunlerı 1 ay sonra başlayacağız bu ay sadece tadım olarak geçecek dedı. anne sütüyle beslendı kılo alımı iyiydi doktoru anne sütünden devam artı tadım dedı. Cok bı tecrübem de yok acıkcası başlasammı acaba