LaydQueen01 19+1 den merhaba hamiş anneler 🌸 Size bir sorum olacak ben bu aralar kendimi biraz yordum yeni ev düzme telaşı şimdide kasıklarım ağrıyor gerçi doktor ağrı olacak dedi ama biraz korkum var inşaallah bir sıkıntısı yoktur. Sizde nasıl ağrılar oluyor
Sevinc44 LaydQueen01 o haftalarda bende de oluyordu. Gayet normal demişti doktorum Rahim büyüyor diye. Yine de kendinizi çok yormayın dikkat edin 🌸