ezoocum Gizem1504 onu da denedim hiçbir şey iyi gelmiyor yaa reflüm vardı zaten benim gebelikten önde de 2 aydır iyice kudurdu
Gizem1504 ezoocum çok geçmiş olsun reflü ve hamilelik olunca hemen geçme olmasılığı düşük umarım azalır zamanla
Melce17 Bumah Diyetisyenim Avoya ve Kızılay’ı önermişti. Ben magnezyumu yüksek olduğu için diye Avoya’yı tercih ettim. ☺️
[silindi] Bumah bunu özellikle doktoruma sordum afyonlu olduğum için Kızılay afyon içiyordum ama onun sodyumu yüksek olduğu için Beypazarı’nı içebilirsin dedi.
AybarsUmay_ Bumah Kızılay Erzincan iki gebeliğimde de kurtarıcım oldu günde 1 2 defa içiyorum sırt ağrılarıma da çok faydası oldu
AybarsUmay_ Bumah kocama masaj yaptırıyorum 😂 Benim sadece omurgam ağrıyo belli noktalar yani o da gece yatarken yeni yeni başlamış oluyo dediğim gibi sodanın vok faydası var magnezyum da kullanmıyorum çok ağır bi ağrım olmadıkça
Cihanella Bana doktorum soda önermiyorum dedi. Ama ben 1 tane içiyorum canım çekince beypazarı oluyor, hatta bazen meyveli beypazarı ☺️
Parinas Cihanella sodayla maden suyu farklı şeyler. Maden suyu doğal. Soda fabrika ortamında suya belli oranda maddeler katılarak yapılıyor doğal değil yani. Doktor günde 2 taneye kadar maden suyu öneriyor
Nazli_3009 Meral_63 evet canım içebilirsin ben en başından içtim düzenli olmasa da arada içmekte fayda var
Meral_63 Nazli_3009 Nazli_3009 ay bişe soracam da geçen hafta keseyi gördüm ultrason görüntüsü de bugün yine baktım iki kese gibi gördüm sizce olabilir mı
Nazli_3009 Meral_63 yok canım kese değil o diğeri kese etrafında koyu yuvarlak bir alan var orası rahmin işte diğer işaretlediğin kısım rahim dışında duruyor zaten cihazı öyle bastırınca diğer kısımlarda da karartılar olabiliyor
Parinas Bumah Kızılay içerseniz Erzincan için. Afyon yazanın sodyum oranı çok yüksek. Sıkıntı olabilir