mor_menekse1 ben 2. Hamileligimi hic bir belirti yokken ogrendim :) ilk cocugum icin hamile kalmaya ugrasmistim hep ve sonunda kizim oldu simdj 5.5 yasinda. Ama bu hamileligimde nedenini bilmedigim bir sekilde iliski esnasinda bile bu bebek olucak hissiyati vardi. Cocugumuz olsun diye bi dusuncemizde yoktu. Oyle adet tarihlerimide not almam tahmini adet tarihime gene 4 5 gun varken bi bakiyim dedim ve evet hamileymisim 🤗 4+5 te ogrendik. Tahmini adet tarihimi baz alarak devam ediyoruz 🤣 12+6 yiz suanda