Edafmo Kızlar merhaba, bugün kontrolüm vardı bebeğim erkek 3350 gram ve 48 cm boyu varmış. Haftaya pazartesi de doğumum var. Doktorum kilo boyuna normal diyor ama nedense bana az gibi geldi özellikle kilosu. 1 haftada 3600-3700ü görebilir miyiz acaba?
Birbenbirbebek Edafmo uygulama da bile 37. Hafta da 2400/2800 gr arasındadır diypr bebeginiz önde Bile gidiyor maşallah doktorunuz da normal diyorsa Allah aşkına takmayın 5 kg mu doğsun cocuk
ezgisanlikose Edafmo Kilolu bebek sağlıklı bebek anlamına gelmiyor çevremiz bunu bir türlü anlamadı. Sağlığı yerinde olduktan sonra gerisinin önemi yok dışarda da büyür bebek. Benim bebeğim de 38. haftada 2500 gramdı. Benimkine ne der sizin tanıdıklar Allah bilir 😂
tugceozturk_016 Edafmo 40+5 de 3940 doğdu o zman benimki de normal değil 😅 bize gayet güzel gelmişti kilolu demiştik hatta
Melmur Edafmo ben ilk kızımı 39+2 de kucağıma aldım kilosu 3.300du bu kızımda yarın öğreneceğim kilosunu bence kilosu çok iyi bu haftalarda genelde 2700 filan oluyor kilosu sizinki maşallah sübhanallah gayet güzel ❤️