RNurr123 20+4 haftalığım dün hafif ağrı vardı bugünde karnımjn alt tarafında ağrı var ve azda olsa rahimde var büyüme zamanı diye endişelenmemeye çalışıyorum ama sizlerdede aynısı oldumu
Nur_kybs RNurr123 bende 30+5 teyim 20. Haftalarımda başlamıştı o ağrılar korkup acile bile gittim gece ama doktor normal dedi rahim genişlemesinden dolayı oluyormuş
Alvn3946 RNurr123 merhaba bende 20+5 haftalığım dediğiniz gibi bende de ağrı var dünden beri kasıklarıma ve rahmime ağrı sappanıyo inşallah herşey yolundadır biraz endişelendim
ftmdyn22 RNurr123 19+4 oldum dün 4 defa kasılmam oldu ve her kasılmamda doğum sancısı gibi sancı geliyordu korktum bende perşembe günü randevum var bakalım doktor ne diyecek