xEndless bizde bekliyoruz 38+4 olduk. Minik kızım gelmek istemiyor gibi😅
Dün sancılarım oldu böyle saatte bir gibi dedim kesin doğuruyorum. Sonra çoğalmadı sıklaşmadı, gece de baktım tık yok. Dün yürüyüşte de çok zorlanmıştım baskıdan, bugün baskı da hissetmiyorum🫠
Neyse doğum günü 19 mayıs olsun istemiyordum zaten bugünü de atlatalım😅