Canım işk çocukta hiç bir sorun olmuyor iğneyide 2 ci bebek için vucut bağışıklık kazansın diye yaparlar doğumdan sonrada vurmaları lazım. 3 gün içerisinde. Benimde kan uyuşmazlığım var. Oğlum 14 yaşında. Şimdide 33 haftalığım. Korkulacak bişey yok 😊